وب سایت جدید عهد و میثاق

www.ahdvamisagh.org

سایت موجود تلاشی برای گردآوری و ارائه منابع و مقالاتی در رابطه با مبحث «عهد و میثاق» در دیانت بهائی است. به دلیل اهمیّت و وسعت موضوع عهد و میثاق بهائی، محتوای سایت به مرور زیادتر خواهد شد و جوانب مختلف و گسترده تری به سایت اضافه خواهد شد.

در قسمتى از درباره ما اين وب سايت چنين آمده است:
«عرفان و شناخت عظمت و شكوه و فناناپذیری عهد و میثاقی كه دست قدرت حضرت بهاءالله درآئین مقدس بهائی تأسیس فرموده، موجب ازدیاد عشق و خلوص و خضوع و ثبوت واستقامت و ایمان و ایقان دلدادگان جمال جانان است. شعلهء چنین عشق وعرفانی است كه پرده های جهل و وهم و شك و گمان را می سوزاند و حجبات نفس خودپسند پرعصیان را می سوزد تا دلدادگان پیمان فارغ ازاین و آن به خدمت آئین یزدان و ایجاد وحدت عالم انسان پردازند و به حسن خاتمه دست یازند.
...این پایگاه توسط جمعی ازهم پیمانان شما عزیزان تأسیس گشته تا با فراهم نمودن آثارمباركهء بهائی و دستخطهای بیت العدل اعظم و نیزتهیه وتألیف مقالات و مطالب مربوطه، قدمی هرچند ناچیز درراه درك و شناخت مقام بی همتای عهد و میثاق الهی بردارد.
ضمن تشكر قلبی، ازمهربانانی كه ازاین پایگاه دیدن نموده و می نمایند تقاضا دارد علاوه بر معرّفی آن به دیگریاران و ثبت نام درآن برای دریافت خبرنامه، با طرح سؤالات و نظرات و پیشنهادهای سازندهء خود و ارسال نصوص مباركه ومطالب متنوعهء مربوط به موضوع این پایگاه، ما را درجهت بهبود كم و كیف آن یاری فرمایند.»

دسته بندی